Sosial Media
 
logo

Sammen skal vi styrke vår konkurransekraft gjennom å ta i bruk det virkemiddel som i resten av Europa har vært mest effektivt for å skape vekst for lokal mat – nemlig en regional merkeordning. Siden Parma ble etablert som en slik ordning i 1966 har Parma som matmerke vokst seg like sterkt som Coca Cola.

Lokalt må bli normalt!

Matfylket Rogaland AS
Møt produsenten – Prima Jæren
447
post-template-default,single,single-post,postid-447,single-format-standard,stockholm-core-1.0.8,select-theme-ver-5.1.4,ajax_fade,page_not_loaded,paspartu_enabled,menu-animation-line-through,side_area_slide_with_content,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.1,vc_responsive

Møt produsenten – Prima Jæren

Prima Jæren

Prima Jæren AS er opptatt av Jærsk og Norsk landbruk. Gjennom de siste årene har Prima Jæren utviklet en solid kundemasse og målet er å produsere så mye Premium kjøttvarer som mulig. Prima Jæren skal være innovatøren i den regionale matsatsingen med Jæren som Norges «Provence» Prima Kjøtt skal også være pådriveren for å maksimere inntekten til bonden i Norges matfat, basert på leveranser av topp kvalitet.
Til nettsiden