Sosial Media
 
logo

Sammen skal vi styrke vår konkurransekraft gjennom å ta i bruk det virkemiddel som i resten av Europa har vært mest effektivt for å skape vekst for lokal mat – nemlig en regional merkeordning. Siden Parma ble etablert som en slik ordning i 1966 har Parma som matmerke vokst seg like sterkt som Coca Cola.

Lokalt må bli normalt!

Matfylket Rogaland AS
Møt produsenten – Energimat
465
post-template-default,single,single-post,postid-465,single-format-standard,stockholm-core-1.0.8,select-theme-ver-5.1.4,ajax_fade,page_not_loaded,paspartu_enabled,menu-animation-line-through,side_area_slide_with_content,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.1,vc_responsive

Møt produsenten – Energimat

Energimat

Energimat AS utvikler og produserer smakfulle, næringsrike og allergivennlige produkter for den helse-, kostholds- og kvalitetsbevisste forbruker.Vår produktserie “Superknask” er basert på kvalitet, håndverk og kompetanse. Vi ønsker å tilby matprodukter som bidrar til bedre helse og baserer alle våre produkter på få og næringsrike råvarer med dokumentert helseeffekt.
Til nettsiden